- Xzone.hu
- / Fontos információk
Rólunk
Mi egy online áruház vagyunk, amely változatos termékkínálatot nyújt minden játék, film és sorozat kedvelő számára. Itt nem csak PC-s és konzolos játékokat találsz, hanem akár gamereknek szánt ruházatot, kedvenc játék és film alakjaid figuráit is beszerezheted mely asztalod, vitrined ékes dísze lehet. Gyűjthető kártyacsomagokat is találsz kínálatunkban vagy akár ágyneműt a kedvenc sorozatod témájával.
A Cseh Köztársaságban 20 év után az Xzone új szintre emelkedik, és 2023-ban megérkezett Magyarországra!
Az elmúlt 20 év alatt talán vesztettünk néhány hajszálat, felszedtünk néhány kilót és tönkretettünk néhány billentyűzetet, de az egyik legnépszerűbb és legmegbízhatóbb játékbolt lettünk a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában. Közöttünk igazi sok éves gamerszerető biztos kezekre találsz.
Célunk, hogy a játékosok számára kellemes vásárlási környezetet biztosítsunk, ahol minden játékkal kapcsolatos kívánságikat teljesíthetjük. Szeretjük támogatni a szlovák és cseh játékszcénát is. Saját Xzone Edition játékokat adunk ki, melynél a játékokat művészeti könyvekkel és különböző árucikkeket bővítjük. Szeretünk olyan egyéni előrendelési ajándékokkal szolgálni a játékokhoz, amelyeket sehol máshol nem találsz meg.
Email: xzone@xzone.hu
Telefon: (+36) 1 445 0016
Hétfő - Péntek: 9:00 - 16:00
Üzlet üzemeltetője (nem bolt)
Ulica Svornosti 43
821 06 Bratislava, Szlovákia
Cégjegyzékszám: 35895845
Adószám: 2021858707
Adóazonosító szám ÁFA: SK2021858707
Bejegyezve a Pozsonyi Kerületi Bíróság III. Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásában, betét száma: 32701/B
č. Žo-2004/06696/2/Z22,
cégjegyzékszám: 11236992.
Miért érdemes az Xzone-ban vásárolni?
-
Hatalmas áruválaszték
A raktárkészletünk olyan nagy, hogy csak a legbátrabbak látták a végét -
Szállítás időben és azonnal
Számíthatsz arra, hogy elsőként játszhatsz az összes újonnan kiadott játékkal -
Xzone kreditek
Keress krediteket minden megrendelés alkalmával, amelyet később kedvezményre válthatsz.
-
Vásárlói részleg
minden rendelés, bónusz DLC és digitális játék egy kézben -
Küldemények nyomon követése
velünk mindig pontosan tudja követni, hogy hol van a rendelése. E-mailben és SMS-ben is értesítjük
Szállítási és fizetési mód
-
- személyes átvétel
A küldemény 2-3 munkanapon belül megérkezik a kiválasztott fiókba. Több mint 1900 kirendeltség szerte Magyarországon.
Szállítási előleggel: 1 300 Ft
-
- futárszolgálat
A csomagot a feladástól számított 3 munkanapon belül kézbesíti.
Szállítási előleggel: 1 600 Ft
- futárszolgálat, személyes átvételA csomagot a feladástól számított 3 munkanapon belül kézbesíti.
Szállítási díj: átvételi hely: 1 500 Ft
Szállítási díj: futár: 1 600 Ft -
A csomagot a feladástól számított 2-4 napon belül kézbesítjük Önnek.
Szállítási előleggel: 1 600 Ft
-
Utánvét
Utánvétel esetén a pénzt csak a küldemény átvétele után adja át a fuvarozónak. A fizetés készpénzben történik.
Utánvétes felár: 800 Ft -
Online kártya fizetés
Egyszerű, biztonságos és gyors módja a rendelés kifizetésének. Miután elküldte a megrendelését, átirányítjuk egy fizetési átjáróra, amely feldolgozza a fizetést. Visa, VisaElectron és MasterCard.
Xzone Kreditek
A kreditek a virtuális pénzünk, amelyet minden egyes fizetett vásárlás után kapunk.
A kreditek értéke megegyezik a valódi pénzével 1 kredit = 1 forint, de csak az Xzone.hu-n érvényesek. A kreditek nem válthatók pénzre. Könnyedén felhasználhatja őket, hogy a következő vásárlását olcsóbbá tegye, vagy megtakaríthatja őket a jövőre nézve.
Az áru vásárlása mellett megtalálja az aktuális kreditek számát is, amelyet a termék megvásárlásával megkaphat. A kreditek száma nem rögzített, és időszakosan változhat a képleteinknek megfelelően vagy a akciók részeként. Mindig annyi kreditet kap, amennyit a megrendeléskor fel lett tüntetve
Az áruvásárlásért kapott kreditek a számláján történő jóváírástól számított 1 évig érvényesek. Ha nem váltja be őket ezen időszakon belül, akkor véglegesen eltűnnek a számlájáról. A kreditek érvényességét minden egyes megrendeléssel könnyedén meghosszabbíthatja egy évvel.
Reklamációk és az áruk visszaküldése
PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA AZ ÁRUKRA 14 NAPON BELÜL
A tőlünk vásárolt árukat a törvényes 14 napos határidőn belül visszaküldheti, a regisztrált vásárlók (Xzone Clubu) tagok) számára a visszaküldési határidő 30 napra meghosszabbodik.
Az áru 14 napon belüli visszaküldésének feltétele:
- A szoftver vagy film formájában lévő áruknak sértetlen csomagolásban, eredeti fóliába csomagolva kell lenniük, és alkalmasnak kell lenniük a viszonteladásra. Lásd. 102/2014 törvény, 7. § 6i. pont.
- Nem lehet digitális kód vagy licenc. Lásd. 102/2014 törvény, 7. §
- Az árukat a kézhezvételtől számított 14 napon belül kell visszaküldeni (Xzone Clubu tagoknak 30 napig).
- A visszaküldött szállítmányhoz csatolni kell az adóigazolás másolatát és a kitöltött fogyasztói elállási nyilatkozatot.
- Kérjük, hogy az árut csak hagyományos csomagküldő postával küldje el, utánvét nem fogadjuk el. A csomagok (packeta) gyűjtőhelyét ingyenes visszaküldésre használhatja.
- Az áruknak újraértékesíthetőnek és teljesen működőképesnek kell lenniük.
AZ ÁRUK VISSZAKÜLDÉSE:
- Töltse ki a Fogyasztói elállás az adásvételi szerződéstől dokumentumot (PDF fájl). A kitöltéshez szükséges adatokat a számlán vagy a profiljában találja.
- Ellenőrizze, hogy az áru teljesen sértetlen, eredeti csomagolásában, becsomagolva és továbbértékesítésre alkalmas állapotban van-e. Amennyiben nem megfelelő, e-mailben tájékoztatjuk Önt.
- Az árut gondosan csomagolja be, hogy ne sérüljön meg a szállítás során. Feltétlenül csatolja az aláírt Fogyasztói elállási nyilatkozatot az adásvételi szerződéstől.
Ingyenes visszaküldés csomagon keresztül:
Válasszon csömagkűldő pontot: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Biztonságosan csomagolja be az árut és vigye e laz eggyik gyűjtőhelyre és adja meg a kódot: 93523521, az üzemeltető átveszi a csomagot, és elküldi a raktárunkba. Ön nem fizet semmit a szállításért.
PANASZELJÁRÁS
1.
Minden esetben be kell nyújtani az eladó - a vevő - által kiállított áruvásárlási dokumentumokat, számlát vagy nyugtát. A vevő köteles a reklamált árut hiánytalanul, teljes dokumentációval, sértetlenül és tisztán eladni az eladónak. Ha ezt elmulasztja, az Eladó jogosult a követelést elutasítani.
2.
A talált hibákról a vásárlónak írásban kell értesítenie a vevőt, és azt csatolni kell a reklamációhoz. Meg kell jelölnie a feltárt hibákat - hogy mik azok és hogyan jelentkeznek, valamint a hibákból eredő követelését.
3.
Ha a számlán szereplő adatok és a leszállított áruk mennyisége vagy típusa között eltérés mutatkozik, a Vevő köteles három munkanapon belül írásban jelezni a hibát. Ha ezt a határidőt nem tartja be, az igényt nem fogadjuk el. Amennyiben a reklamációt jogosnak fogadjuk el, a Vevő követelheti a bizonyítottan hiányzó áru leszállítását - mennyiségi hiba esetén - vagy az áru kicserélését a megfelelő típusra.
4.
Az egyes reklamációk jogosságát és a hiba elháríthatóságának vagy el nem háríthatóságának értékelését az Eladó szakmailag felelős alkalmazottja végzi el, és véleményét közli a Vevővel. Abban az esetben, ha a panaszos nem ért egyet a felelős alkalmazott döntésével, írásban fordulhat az eladó cég tulajdonosához.
5.
Reklamáció alapján történő árucsere esetén a Vevő viseli az Eladó székhelyére történő szállítás költségeit, az Eladó pedig a Vevőhöz történő szállítás költségeit.
6.
Jogos panaszok esetén a következőképpen járunk el:
- A készüléket legfeljebb 30 napon belül javítják.
- Ha a terméket nem használták, az Eladó dönthet úgy, hogy azt újjal cseréli ki, használt termék esetén az Eladó dönthet úgy, hogy azt hibátlanra, a reklamált terméknek megfelelő termékkel cseréli ki.
- Ha a hiba javítható hiba, és ugyanazt a hibát már kétszer kijavították, és harmadszor is előfordul, úgy, hogy ez a tény jelentősen akadályozza a termék használatának lehetőségét, a vevőnek joga van a hibátlan termékre való cserére vagy a szerződéstől való elállásra.
- Ha a hiba nem elhárítható, de nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot, a vevő jogosult a vételárból ésszerű árengedményre, ha a hiba jelentősen akadályozza a termék használatának lehetőségét, a vevő jogosult a hibátlan árura való cserére.
7.
A panasznak a szerződéstől való elállással történő megoldása csak akkor lehetséges, ha az eladó és a vevő nem állapodik meg a megoldás más módjáról. Visszalépés esetén a vevő a vételár visszatérítését követelheti, levonva az elhasználódás és egyéb saját részéről történő beavatkozások értékét. Sérült, kopott vagy hiányos árukat nem lehet visszaküldeni.
8.
Az Eladó jogosult a kezeléssel és vizsgálattal kapcsolatban felmerült szolgáltatási és szervezési költségek megtérítésére 2000 Ft összegben, ÁFÁ-val együtt minden egyes esetben, ha:
- az árukat megfelelő dokumentumok nélkül küldik reklamációra;
- ha az árura vonatkozó garancia lejárt;
- a hibát gondatlan kezelés, a termékre gyakorolt erőszak (ütés, esés, homok, víz stb.), a készülékbe történő szakszerűtlen beavatkozás, más hálózati adapterek csatlakoztatása és az elektromos hálózatban történő átvezetés, a csatlakozóvezetékek hibái, a telepítés és a tervezés műszaki feltételeinek be nem tartása, az utasítások be nem tartása, valamint a nem az eladó vagy az általa felhatalmazott személy által végzett javítások által okozott hibák okozták.
Abban az esetben, ha a költségek bizonyíthatóan meghaladják a 2000 Ft ÁFA-val növelt értéket, az Eladó ezeket a költségeket a Vevőnek továbbszámlázni.
9.
A kérelmező nem változtathatja meg a benyújtott követeléseket, kivéve, ha másként nem állapodtak meg.
10.
A jótállási időn belüli hibákért való felelősségi jogok megszűnnek, ha azokat a jótállási időn belül és bizonyítható módon - írásban - nem érvényesítették.
11.
A jótállási időszak az áru átvételének napján kezdődik. Ha az árut kicserélik, a jótállási időszak az új áru átvételének napján kezdődik újra. Eltérő rendelkezés hiányában az áruk jótállási ideje 2 év.
12.
Az Eladó nem vállal felelősséget a termék szállításából eredő károkért és a termék szakszerűtlen használatából eredő károkért, valamint a külső események és a hibás kezelés által okozott károkért.
Kelt Pozsony, 2023. január 12.
HOGYAN LEHET PANASZT BENYÚJTANI
Minden árura 24 hónapos törvényes garanciát vállalunk.
Semmi sem hibátlan, és nem minden megy mindig a terv szerint. Mi azonban erre is fel vagyunk készülve. Panasz esetén kérjük, töltse ki az egyszerű panasztételi űrlapunkat panasztételi űrlapot, vagy lépjen kapcsolatba velünk a xzone@xzone.hu e-mail címen, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk Önnek.
A reklamációkat a törvényes 30 napos határidőn belül kezeljük, ez idő alatt javítva vagy új és szép állapotban kapja vissza az árut.
Ingyenes visszaküldés csomagon keresztül:Válasszon csömagkűldő pontot: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Biztonságosan csomagolja be az árut és vigye e laz eggyik gyűjtőhelyre és adja meg a kódot: 93523521, az üzemeltető átveszi a csomagot, és elküldi a raktárunkba. Ön nem fizet semmit a szállításért.
Ajándékutalvány
-
Nem tudja, milyen ajándékot válasszon? Bízza a megajándékozottra a döntést, és adjon neki ajándékutalványt.
Az elektronikus ajándékutalvány legnagyobb előnye, hogy elkerülheti a nem megfelelő vagy rosszul kiválasztott ajándék kockázatát. A megajándékozott a saját ízlése szerint választ, és már nem fogja hallani, hogy ez már van a gyűjteményében!
Hogyan kaphatok ajándékutalványt?
Könnyen vásárolhat ajándékutalványt az eshopban.
Az utalványt elektronikusan, e-mailben kapja meg, és letölthető lesz az Ügyfelek > Rendelések menüpontban.
Az utalványt tartalmazó PDF-fájl egyszerűen kinyomtatható vagy továbbküldhető.
Az elektronikus utalvány feltételei
- Minden utalvány az eladástól számított 1 évig érvényes.
Egyszerre több ajándékutalvány is felhasználható.
Az utalvány értékénél kisebb értékű vásárlások esetén nem áll módunkban visszatérítést teljesíteni.
Nagyobb értékű vásárlás esetén az utalvány készpénzben vagy kártyával váltható be.
Az utalványok megvásárlásához nem lehet kedvezményeket vagy krediteket felhasználni.
- Minden utalvány az eladástól számított 1 évig érvényes.
Hogyan használhatom fel az e-utalványt?
- Helyezze a kívánt termékeket a kosárba.
- A megrendelés első lépéseként írja be az utalványkódját a KEDVEZMÉNYKUPON vagy AJÁNDÉKKÁRTYA mezőbe.
- Az áttekintésben azonnal látni fogja az alkalmazott kedvezményt. Ha meggondolja magát, áthúzhatja az utalványt, hogy eltávolítsa, és egy másik alkalommal felhasználhassa.
- Fejezze be a megrendelését a szokásos módon
Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
2023.1.12-től kezdődő hatállyal bejelentette:
Xzone SK s.r.o., Ulica Svornosti 43, Bratislava, 821 06, Szlovákia
Száma: 35895845, ÁFA száma: 2021858707
Bejegyezve a Pozsonyi Kerületi Bíróság III. Kerületi Bíróságának kereskedelmi nyilvántartásában,
betét száma: 32701/Bč. Žo-2004/06696/2/Z22,
kereskedelmi nyilvántartási szám: 11236992.
A felügyelet neve és címe: SOI Pozsonyi Kerületi Felügyelőség, Prievozská 32, 827 99, Pozsony, Szlovákia.
- Alapvető rendelkezés
1.1 A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a szállító és a vevő közötti kapcsolatokat az áruk, számítástechnikai berendezések és szoftverek (a továbbiakban: áru) értékesítése során, és kötelező érvényűek az áru vevőnek történő értékesítése során.
- Árak, fizetési feltételek és személyes adatok védelme
2.1 A rendszerben szereplő árak naprakészek és tartalmazzák az ÁFA-t.
2.2 Az egyedi értékesítés a vevőnek az online áruházban létrehozott megrendelései alapján jön létre. A megrendelésnek a következő alapvető elemeket kell tartalmaznia:
a vevő azonosítója (regisztráció szükséges)
a kért áru mennyisége és típusa
fizetési mód, szállítási mód és kézbesítési hely
2.3 Az Ön által a regisztrációs űrlapon keresztül megadott információkat kizárólag az adott szolgáltatás nyújtására használjuk fel, és azokat nem adjuk ki harmadik félnek, illetve nem használjuk fel más módon kereskedelmi célokra.
2.4 A Vevő vállalja, hogy a vételárat a kért összegben megfizeti az Eladónak.
2.5 Az árú szállítási módja:
személyes átvétel a Packet fiókokban vagy Z-Boxokban (ár 800 Ft/szállítás)
futárszolgálattal történő kiszállítás Magyarország egész területén (ár 1600 Ft/szállítás)
2.6 Fizetési mód:
bankkártyás fizetés (Visa, Mastercard)
utánvétes szállítás esetén Magyarország egész területén (800 Ft/szállítmány ár)
2.7 Az "Előrendelés" megjelölésű áruk esetében a szállítási határidő és az ár csak tájékoztató jellegű, mivel az értékesítő nem rendelkezik ezekkel az információkkal. Az ilyen áruk esetében az eladó nem tudja, hogy pontosan hány darabot fog készletre kapni. Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy az előre megrendelt áruk szállítási időpontját és árát megváltoztassa, és fenntartja magának a jogot, hogy ne szállítsa le az ilyen árukat a Vevőnek, ha kevesebb darabot kap, mint amennyire az összes előre megrendelt áru kielégítéséhez szüksége van. Ha a vevő előfizette az Árut, és az Eladó nem tudja leszállítani az árut, az eladó haladéktalanul visszatéríti a vevőnek az áruért kifizetett összeget. Ilyen esetben az eladó megfelelően értesíti a Vevőt az e-mail címén vagy telefonon. Abban az esetben, ha a vevő nem ért egyet az előrendelési ár vagy a szállítási határidő módosításával, a vevőnek lehetősége van elállni az adásvételi szerződéstől.
2.8 A különleges megrendelésnek minősül az egy elektronikus kulcsra (Digi játék, Digi kód, elektronikus ajándékutalvány) vonatkozó megrendelés. Ez egy olyan árubeszerzés, amely csak egy néhány számjegyből álló kódot tartalmaz, amelyet a játékidő meghosszabbítására, a játék meghosszabbítására vagy a játék interneten keresztül történő letöltésére használnak. Az ilyen áruk esetében mindig feltüntetjük, hogy lehetőség van a klasszikus módon, dobozban történő elküldésre vagy csak a kulcs e-mailben történő elküldésére. Ha az ügyfél úgy dönt, hogy az elektronikus kulcsot e-mailben igényli, akkor a megrendelést egy fizetési átjárón keresztül bankkártyával kell kifizetnie. Amint a megrendelés teljes összege megérkezett a bankszámlánkra, az elektronikus (digi) játékkulcsot automatikusan elküldjük a megrendelésből az ügyfél e-mail címére. Az ilyen megrendelés akkor tekinthető feldolgozottnak, amikor a kulcsot elküldjük a vásárló e-mail címére. A megrendelés elküldése után már nem lehetséges a megrendelés törlése vagy az adásvételi szerződéstől való elállás, mivel az elektronikus kulcs már felhasználásra kerülhetett.
- Szállítási és feladási feltételek
3.1 A megrendelt árut futárszolgálattal küldjük. A futár a megrendelő által megadott címre szállítja az árut. Ha a futár nem éri el Önt a megadott címen, akkor telefonon jelentkezik, vagy a postaládájában hagy egy értesítőt. Az értesítés tartalmazza a csomagra vonatkozó információkat és egy telefonszámot, amelyen a futárral kapcsolatba léphet az újbóli kézbesítés megszervezése érdekében. A csomagot a feladás pillanatától kezdve nyomon követheti a megrendelés oldalán található link segítségével. A linkre a PROFILOM (a fejlécben) kattintva juthat el - bejelentkezés után kattintson a MEGRENDELÉSEK gombra, majd válassza ki az adott megrendelést, amelyről információt szeretne kapni vagy nyomon követni. Ha a feladástól számított 3 munkanapon belül nem kapja meg az árut, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, és kiderítjük, miért nem szállították ki a csomagot.
3.2 A szállítási idő az az idő, amely alatt az áru raktáron lesz és átadható a futárnak. Ez az idő termékenként változik, és az egyes termékek részletes leírásában szerepel. Ez az idő munkanapokban van megadva. A legrövidebb szállítási idő a raktáron. Ebben az esetben a termék készleten van, és el tudjuk küldeni. Hétvégi, ünnepnapi vagy munkaidőn kívüli rendelés esetén az első nap az első munkanapot jelenti. A futárszolgálattal történő szállítás időtartama országszerte két munkanap. Külföldi küldemények esetén az időpontot a melléklet tartalmazza. Amennyiben az áru nincs raktáron, vagy a szállítási határidő meghosszabbodik, e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt.
3.3 Amennyiben a megrendelő nem mondja le a megrendelést a kiszállítás előtt, és nem veszi át a futártól, a megrendelő vállalja, hogy a kiszállítással kapcsolatban felmerült költségeket (800Ft vagy 1600Ft) megfizeti. Ezeket a költségeket legkésőbb az áru feladását követő 14 napon belül kell befizetni a következő számlára: 11737076-20055710, a megjegyzésben szereplő rendelési számmal.
- A panaszok elbírálása
4.1 A panaszokra a Panaszkezelési eljárás vonatkozik.
- A termékekre vonatkozó információk
5.1 A termékeinkre vonatkozó összes információ a beszállítóinktól származik. Bár igyekszünk ezeket a lehető legpontosabban és naprakészen tartani, érvényességükért nem vállalunk felelősséget. A termékekkel együtt bemutatott képek illusztrációs képek, így előfordulhat, hogy nem azonosak a bemutatott termékkel. Ez különösen igaz a játékcsomagolás képeire.
- Az adásvételi szerződéstől való elállás
6.1 A vásárló elállása az adásvételi szerződéstől nem személyes átvétel esetén: a 102/2014. sz. törvény 7. §-ának megfelelően Önnek mint vásárlónak joga van elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül. A 102/2014. sz. törvény 7. szakaszának 6i. pontja értelmében nincs lehetőség az adásvételi szerződéstől való elállásra, ha Ön már kicsomagolta a játékot vagy más audiovizuális művet a védőfóliából. Ha úgy dönt, hogy ezen időszakon belül eláll, kérjük, hogy kövesse az alábbi eljárást:
Vegye fel velünk a kapcsolatot a xzone@xzone.hu e-mail címen, és jelezze, hogy a szerződéstől való elállást kéri. Kérjük, tüntesse fel a rendelés számát, a vásárlás dátumát, a vásárolt terméket. Ezt az írásos elállást legkésőbb az áru átvételét követő 14 napon belül kell megtennie.
AZ ÁRU VISSZASZOLGÁLTATÁSA:
- Töltse ki a Fogyasztói elállás az adásvételi szerződéstől dokumentumot (PDF fájl). A kitöltéshez szükséges információkat a számlán vagy a profiljában találja.
- Ellenőrizze, hogy a termék teljesen sértetlen, eredeti csomagolásában, becsomagolva, továbbértékesítésre alkalmas állapotban van-e. Amennyiben nem megfelelő, e-mailben tájékoztatjuk Önt.
- Az árut gondosan csomagolja be, hogy ne sérüljön meg a szállítás során. Feltétlenül csatolja az aláírt Fogyasztói elállási nyilatkozatot az adásvételi szerződéstől.
Ingyenes visszaküldés csomagon keresztül: Válasszon egy gyűjtőpontot: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Ha gyűjtőpontot keresztül kívánja visszaküldeni a terméket jól csomagolja be és adja adja be a 93523521 kódot, az üzemeltető átveszi a csomagot, és elküldi a raktárunkba. A szerződéstől a következő feltételek mellett állhat el:
- A vásárult árunak eredeti, sértetlen csomagolásukban kell lenniük. Játék vagy film esetén a fólia, amelybe a játékot zárták, nem lehet sérült, illetve a lezárt csomagolást jelölő matrica nem lehet sérült (ez a játékkal való visszaélést jelenthet, valamint az egyedi sorozatszámot)
- A termék nem lehet használt
- A termék nem lehet sérült
- A termék hiánytalan (beleértve a tartozékokat, a garanciajegyet, az utasításokat stb.)
- A termékkel együtt el kell küldeni a vásárlást igazoló bizonylatot vagy az áru másolatát
- Az áru nem küldhető el nekünk a utánvétellel. Ilyen küldeményeket nem fogadunk el.
- Elektronikus kulcs megrendelése esetén csak akkor van lehetőség a szerződéstől való elállásra, ha a kulcsot még nem küldték el Önnek. A kulcs elküldése után a szerződéstől már nem lehet elállni.
- Postai küldemény esetén kérjük, küldje el az árut ajánlott levélben és biztosítva. Nem vállaljuk a felelősek az esetleges elvesztésükért az úton irányunkban (ajánlott levél nem jelenti az utánvétet) a visszaküldésre a cím megtalálható a kapcsolatok pont alatt, de mi inkább a csomagküldésen keresztül ajánljuk a csomagok elküldését
- Ha az áru visszaküldésének valamennyi fenti feltétele teljesül, akkor a termék fizikai átvételét követő 14 munkanapon belül átutaljuk ellenértékét az Ön bankszámlájára vagy postai utalványt küldünk Önnek
- A fenti feltételek bármelyikének nem teljesülése esetén nem tudjuk elfogadni a fogyasztói szerződéstől való elállást, és a terméket a feladó költségére visszaküldjük.
- Záró rendelkezések
7.1 A jelen ÁSZF az Xzone SK s.r.o. társaságban megkötött valamennyi üzleti ügyre a bejelentés napjától érvényes.
7.2 A vonatkozó jogi normák vagy a társaság üzletpolitikájának változásától függően az Xzone SK s.r.o. fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására. A társaságnak ezt a változást és annak hatálybalépését legalább egy hónappal korábban megfelelő módon be kell jelentenie.
Pozsonyban 2023. január 12-én.
Adatvédelmi szabályzat
Az Xzone SK s. r. o. társaság, azonosító száma: 35895745, székhelye: Ulica Svornosti 43, 82106 Bratislava, Szlovákia bejegyezve a Bratislava Kerületi Bíróság III. Kerületi Bíróságának kereskedelmi nyilvántartásába, bejegyzési szám: 32701/B, bejegyzési szám: Žo-2004/06696/2/Z22, kereskedelmi nyilvántartási szám: 11236992 (a továbbiakban: "mi"), védi az ügyfelek által megadott személyes adatokat (név, vezetéknév, cím, telefon, e-mail) a visszaélésektől, és azokat a hatályos jogszabályoknak megfelelően kezeli.
Szeretnénk bemutatni Önnek néhány új szabályt és információt, hogy tökéletes áttekintést kapjon arról, hogyan kezeljük az Ön adatait.
Ezen az oldalon minden információt megtalál arról, hogy milyen személyes adatokat dolgozunk fel ügyfeleinkről az ajánlatok elkészítése céljából, milyen jogalapon dolgozzuk fel az adatokat, milyen konkrét célokra használjuk fel azokat, kinek adhatjuk tovább, és milyen jogai vannak a személyes adatai feldolgozásával kapcsolatban.
- Milyen személyes adatokat kezelünk?
A következő személyes adatokat kezeljük:
azonosító adatok - az Ön kereszt- és vezetékneve, valamint felhasználóneve és jelszava;
kapcsolattartási adatok - személyes adatok, amelyekkel kapcsolatba tudunk lépni Önnel. Ez magában foglalja az Ön e-mail címét, telefonszámát, postacímét vagy közösségi média profilját;
a beállításait - a Xzone adatait. sk-fiók, például elmentett címek, hírlevél-beállítások és termékértékelések;
az Ön rendelési adatai - a megrendelt áruk részletei, a szállítás és a fizetési mód, beleértve a fizetési számlaszámot, a reklamációk részleteit;
az Ön webhelyen tanúsított viselkedésére vonatkozó adatok - ide tartoznak különösen az Ön által megtekintett áruk, az Ön által rákattintott linkek, a webhelyen való mozgás és a képernyőn való görgetés módja, valamint a webhelyet megtekintő eszközre vonatkozó adatok, mint például az IP-cím és az abból levezetett hely, az eszköz azonosítása, annak technikai paraméterei, mint például az operációs rendszer, annak verziója, a képernyőfelbontás, a használt böngésző és annak verziói, valamint a cookie-kból és hasonló technológiákból származó adatok az eszköz azonosítására;
az Ön üzenetolvasási szokásaira vonatkozó adatok - az általunk küldött e-mailek esetében rögzítjük különösen az üzenetek megnyitási idejét, valamint az eszközre vonatkozó adatokat, amelyen Ön az üzeneteket olvassa, például az IP-címet és az abból levezetett helyet, az eszköz azonosítóját, műszaki paramétereit, például az operációs rendszert, annak verzióját, a képernyőfelbontást, a használt böngészőt és annak verzióit, valamint a cookie-kból és hasonló technológiákból nyert adatokat;
Származtatott adatok - ez az Ön preferenciáiból, a tőlünk megrendelt árukra és szolgáltatásokra vonatkozó adatokból, a webhelyen tanúsított viselkedésére vonatkozó adatokból, valamint az általunk küldött üzenetek olvasása során tanúsított viselkedésére vonatkozó adatokból származó személyes adatokat jelenti. Ide tartoznak különösen az Ön nemére, életkorára, vásárlási magatartására és a különböző árukkal és szolgáltatásokkal való kapcsolatára vonatkozó adatok.
A.1 Ha meglátogatja weboldalunkat
Amikor meglátogatja a weboldalunkat, kis fájlokat, például sütiket tárolunk, majd olvasunk az Ön eszközén. A cookie egy kis betű- és számsor, amelyet az Ön internetes böngészőjében vagy a számítógép merevlemezén tárolunk. Egyes sütik lehetővé teszik számunkra, hogy összekapcsoljuk az Ön tevékenységeit, miközben Ön a weboldalunkon böngészik, attól a pillanattól kezdve, hogy megnyitja a böngészőablakot, egészen addig a pillanatig, amíg be nem zárja azt. Abban a pillanatban, amikor bezárja a böngészőablakot, ezek a sütik törlődnek. Mások meghatározott ideig maradnak az Ön eszközén, és minden alkalommal aktiválódnak, amikor Ön meglátogatja az adott cookie-t létrehozó webhelyet.
Használunk pixel-tageket (más néven web beacon-öket) is, amelyek a cookie-khoz hasonló funkciójú kis képek. A sütikkel ellentétben, amelyek az Ön számítógépének merevlemezén tárolódnak, a pixelcímkék a weboldal rögzített részét képezik. Az egyszerűség kedvéért az alábbiakban az összes ilyen technológiát sütiknek nevezzük. Nemcsak az Ön eszközén tároljuk a sütiket, hanem a weboldalunk által az Ön eszközén elhelyezett sütiket is olvassuk. Az egyszerűség kedvéért ezt nevezzük tárolásnak.Egyes sütiket közvetlenül a weboldalunk helyez el az Ön eszközén.
Ezek a sütik segítenek nekünk:
- hogy azonosítsuk Önt, amikor weboldalunk oldalai között navigál és újra meglátogatja, például azért, hogy a kosarát ne töröljük, amikor vásárol, vagy hogy emlékezzünk az Ön bejelentkezésére egy adott eszközről, és ne kérdezzük meg Öntől ismételten az e-mail címét és a jelszavát
- hogy tudomásul vegyük, hogy Ön a jelen dokumentum alapján beleegyezését adta-e, például, hogy felajánlotta-e egy adott felmérésben való részvételét;
- a biztonság garantálása érdekében, például annak kivizsgálása érdekében, hogy valaki visszaélt-e a weboldalunkkal való kapcsolatával, és nem Ön helyett cselekszik-e
- a weboldalunk meghibásodásainak és hibás részeinek rögzítése, kivizsgálása és hibaelhárítása érdekében.
Ezek a sütik és egyéb fájlok szükségesek a weboldalunk működéséhez. Ha Ön letiltja ezeket a sütiket a böngészőjében, előfordulhat, hogy weboldalunk nem működik megfelelően, és nem tudjuk biztosítani Önnek termékeinket és szolgáltatásainkat.
A készülék mellett:
- olyan sütiket tárolunk a weboldalunkon, amelyek lehetővé teszik számunkra:
- a weboldalunk látogatottságának és egyes oldalainak nyomon követését, statisztikák és jelentések készítését, valamint a reklámok hatékonyságának mérését;
- a weboldalunk különböző változatainak megjelenítését, amikor új funkciókat tesztelünk;
- a weboldalunk tartalmának Önre szabását, például a már megtekintett termékek előnyben részesítését, valamint a weboldalunk egyéb személyre szabott ajánlatainak megjelenítését;
- lehetővé tesszük harmadik felek számára, hogy sütiket tároljanak, amelyek ezeket felhasználhatják:
- az Ön viselkedésére vonatkozó adatok gyűjtésére a weboldalunkon és más weboldalakon;
- személyre szabott ajánlatok és célzott hirdetések megjelenítésére a weboldalunkon kívüli weboldalakon lévő hirdetési hálózatokon belül;
- közösségi hálózatokhoz, például a Facebookhoz való kapcsolódásra, beleértve az automatikus bejelentkezést, olyan funkciók biztosítására, mint a "Tetszik" gomb, valamint személyre szabott ajánlatok és célzott hirdetések megjelenítésére ezeken a közösségi hálózatokon és a weboldalunkon kívüli weboldalakon.
A sütikből nem csak az Ön weboldalon tanúsított viselkedéséről gyűjtünk adatokat. Ezt olyan adatokkal is kiegészítjük, mint például:
- az Ön eszközének IP-címe (annak az eszköznek a címe, amelyet az interneten más eszközökkel való kommunikációra használ),
- az Ön eszközének operációs rendszere, annak verziója és nyelvi beállításai,
- az eszközén használt böngésző, annak verziója és nyelvi beállításai,
- valamint annak a weboldalnak a címe (URL-cím), amelyről Ön a weboldalunkra lép.
Az Ön weboldalon tanúsított viselkedésére vonatkozó adatokat jogos érdekünk alapján (azaz az Ön hozzájárulása nélkül) a következő célokból dolgozzuk fel:
- olyan információk megszerzése, amelyek alapján a jövőben javítani tudjuk a weboldalt az Ön számára. Jogos érdekünk, hogy javítsuk az Önnek nyújtott szolgáltatásainkat;
- statisztikák és jelentések készítése, különösen a weboldalunk és az egyes oldalak látogatottságának nyomon követése, valamint a reklámok hatékonyságának mérése; jogos érdekünk, hogy mérjük weboldalunk és reklámköltéseink hatékonyságát;
- a weboldalon való viselkedéséből egyéb származtatott adatokat is szerezhetünk, és azokat erre a célra használhatjuk fel; új funkciók és alkalmazások tesztelése a bevezetés előtt, különösen annak érdekében, hogy megelőzzük az új funkciók működésével kapcsolatos problémákat a tényleges működés során, amelyek ronthatják a szolgáltatásaink használatának élményét;
- jogos érdekünk, hogy szolgáltatásaink zökkenőmentesen működjenek az Ön számára; a weboldalunk elleni támadások megelőzése és a weboldalunk működését, valamint az Ön adatainak biztonságát veszélyeztető támadások megelőzése; jogos érdekünk, hogy szolgáltatásaink zökkenőmentesen működjenek az Ön számára, valamint az Ön adatainak biztonságát.
E célokra a személyes adatokat csak addig használjuk, ameddig az feltétlenül szükséges. Önnek joga van tiltakozni a feldolgozás ellen.
Ha a weboldal meglátogatásakor beleegyezését adja, a weboldalon tanúsított viselkedésére vonatkozó adatokat felhasználhatjuk a weboldalunk személyre szabásához és célzott reklámok megjelenítéséhez, ahogyan azt a személyre szabott ajánlatok és célzott reklámok küldése című részben leírtuk, valamint továbbíthatjuk azokat a közösségi és hirdetési hálózatok üzemeltetőinek célzott reklámok megjelenítése céljából, ahogyan azt a közösségi és hirdetési hálózatokon történő adattovábbítás és személyre szabott reklámok megjelenítése című részben leírtuk.
A.1.1 Személyre szabott ajánlatok és célzott reklámok küldése
Ha Ön a weboldalunk látogatása során hozzájárulását adja, anélkül, hogy fiókkal rendelkezne nálunk, vagy rendelést adna le nálunk, a weboldalon tanúsított viselkedésére vonatkozó adatokat csak ezekre a célokra használjuk fel. Ha egyszerre jelentkezik be a fiókjába, akkor ezeket az információkat összekapcsoljuk az Ön egyéb személyes adataival.
A.1.2 Adatszolgáltatás és személyre szabott reklámok megjelenítése a közösségi hálózatokon
Ha a weboldalunk látogatása során beleegyezését adja, anélkül, hogy fiókot vezetne nálunk vagy rendelést adna le nálunk, a weboldalon tanúsított viselkedésére vonatkozó adatokat csak ezekre a célokra használjuk fel. Ha egyszerre jelentkezik be a fiókjába, akkor ezeket az információkat összekapcsoljuk az Ön egyéb személyes adataival.
A.1.3 Kivel osztjuk meg az adatokat
Ha Ön hozzájárulását adja, megosztjuk az Ön webes viselkedési adatait vagy személyes adatait a következőkkel:
Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, CA 94043 Mountain View
Facebook Ireland Limited, székhely: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, D2 Dublin, Írország.
Online Comparison Shopping Kft. (1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.)
Smartsupp.com, s.r.o., Milady Horakove 13, 602 00 Brno, Csehország
Az alábbi címre történő küldemények esetén megosztjuk az Ön elérhetőségét a futárszolgálatokkal:
Packeta Hungary Kft. 1044 Budapest, Ezred u. 1-3 B2/11.
SmartSelling a.s. Netroufalky 797/5 625 00 Brno
Webglobe, s.r.o. Vinohradská 2405/190, 130 00, Praha 3, Česká republika
- Miért dolgozunk fel személyes adatokat, és mi jogosít fel minket erre?
Az áruházunkban történő vásárlással kapcsolatos ajánlatok elkészítése érdekében az Ön hozzájárulása nélkül, jogos érdekünk alapján különböző mértékben kezeljük a személyes adatokat. Önnek azonban jogában áll ezt visszautasítani.
B.1.1 Ha Ön regisztrál nálunk
Ha Ön regisztrál az áruházunkban, jogos érdekünk alapján (azaz az Ön hozzájárulása nélkül) feldolgozzuk az Ön azonosító és kapcsolattartási adatait, valamint a megrendeléseire, beállításaira, webes viselkedésére és olvasási szokásaira vonatkozó adatokat annak érdekében, hogy személyre szabott ajánlatokat és célzott hirdetéseket tudjunk Önnek megjeleníteni az oldalon. Ugyanígy személyre szabhatjuk az általunk küldött ajánlatokat és hirdetéseket is (lásd a B.1.2. pontot Ajánlatok küldése). Jogos érdekünk az, hogy a lehető legszemélyesebb és leghatékonyabb ajánlatot tegyük ügyfeleinknek.
B.1.2. Az ajánlatok továbbítása
Ha Ön nem tiltja le az ajánlatok fogadását az elérhetőségi adatainak megadásakor vagy bármely későbbi időpontban, felhasználhatjuk az Ön elérhetőségi adatait arra, hogy ajánlatokat küldjünk Önnek e-mailben, szöveges üzenetben, a közösségi médiában, telefonon vagy más elektronikus úton, illetve postai úton. Ezek az ajánlatok a termékeinkre és szolgáltatásainkra vonatkoznak.
Az Ön személyes adatait, amelyeket Ön az áruk vagy szolgáltatások megrendelése, fiók létrehozása és használata vagy a velünk való kommunikáció során, például telefonon keresztül ad meg, valamint a megrendeléseire, webes profiljára, az oldalon való mozgására vagy a hírlevelek olvasására vonatkozó adatokat jogos érdekünk alapján (azaz az Ön hozzájárulása nélkül) kezeljük annak érdekében, hogy a legmegfelelőbb üzeneteket küldjük Önnek az akciókról vagy egyéb ajánlatokról, hírekről és hirdetésekről, amelyeket az Xzone SK ügyfeleként küldünk Önnek, vagy amelyeket a www.xzone.hu oldalon jelenítünk meg.
Ebből a célból az elérhetőségi adatokat kiegészítjük az Ön által a nálunk leadott megrendeléssel létrehozott árukra és szolgáltatásokra vonatkozó információkkal is. A weboldalon való mozgására vonatkozó információkat is felhasználhatjuk, amelyeket Öntől kaptunk, mielőtt Ön megrendelést adott volna vagy regisztrált volna, és akkor is gyűjthetünk információkat a weboldalon való mozgásáról, ha nem a klubprofilján keresztül jelentkezik be (pl. amikor cookie vagy hasonló technológia segítségével azonosítjuk Önt). Ezek az adatok lehetővé teszik számunkra azt is, hogy a megfelelő profilcsoportba soroljuk Önt, amikor különleges promóciós ajánlatokat küldünk Önnek. Ha például a weboldalunkon vagy a hírlevelünkön keresztül böngészi kalandjáték-kínálatunkat, akkor a következő alkalommal, amikor a weboldalunkra látogat, az adott műfaj legújabb címeit fogjuk megmutatni Önnek.
C Ki kezeli az Ön személyes adatait, és kinek adjuk át azokat?
A fent említett valamennyi személyes adatot mi, mint adatkezelő kezeljük. Ez azt jelenti, hogy mi határozzuk meg azokat a célokat, amelyek érdekében az Ön személyes adatait gyűjtjük, mi határozzuk meg a feldolgozás módját, és mi felelünk azok megfelelő végrehajtásáért.
A személyes adatok feldolgozásához más adatfeldolgozók szolgáltatásait is igénybe vesszük, akik kizárólag a mi utasításaink alapján és a B. szakaszban leírt célokból dolgoznak fel személyes adatokat.
Miért dolgozunk fel személyes adatokat, és mi jogosít fel minket erre? Az ilyen feldolgozók közé tartoznak:
- Felhőszolgáltatók és egyéb technológiai és támogatási szolgáltatók ;
- marketingeszközök üzemeltetői, akik segítenek nekünk optimalizálni a webhelyet, és személyre szabni a tartalmat és az ajánlatokat az Ön számára;
- SMS-kommunikációs és chat-eszközök szolgáltatói, amennyiben személyes adatokat kezelnek az Önnel való kommunikációnk megkönnyítése érdekében;
- a postai küldemények (katalógusok és egyéb közlemények) feldolgozásával kapcsolatos szolgáltatók, beleértve különösen a kézbesítőiket.
- Milyen forrásokból szerezzük be a személyes adatokat?
A legtöbb esetben olyan személyes adatokat dolgozunk fel, amelyeket Ön közvetlenül nekünk ad meg az áruk vagy szolgáltatások megrendelése, fiók létrehozása és használata során, vagy amikor kommunikál velünk, például egy call centerben. Személyes adatokat közvetlenül Öntől is gyűjtünk azáltal, hogy nyomon követjük az Ön viselkedését a weboldalunkon és az üzenetek olvasásakor.
- Adattovábbítás az EU-n kívülre
A C. szakaszban felsorolt címzettek részére történő adattovábbítással összefüggésben. "Ki kezeli az Ön személyes adatait, és kinek továbbítjuk azokat?" az Ön adatait az Európai Gazdasági Térségen kívüli harmadik országokba is továbbíthatjuk, beleértve olyan országokat is, amelyek nem biztosítanak megfelelő szintű védelmet a személyes adatok számára. Csak akkor fogunk ilyen adattovábbítást végezni, ha a szóban forgó címzett vállalja, hogy megfelel az Európai Bizottság által kiadott, az eur-lex.europa.eu oldalon elérhető szabványos szerződési feltételeknek.
- Az Ön jogai a személyes adatok feldolgozása során?
Hozzáférési jog: Önnek joga van tudni, hogy milyen adatokat kezelünk Önről, milyen célból, mennyi ideig, honnan szerezzük meg az Ön személyes adatait, kinek továbbítjuk azokat, ki kezeli azokat rajtunk kívül, és milyen egyéb jogai vannak a személyes adatainak kezelésével kapcsolatban. Mindezt ezen az oldalon megtudhatja. Ha azonban nem biztos abban, hogy milyen személyes adatokat kezelünk Önről, kérheti tőlünk, hogy erősítsük meg, hogy az Önre vonatkozó személyes adatokat kezeljük-e, és ha igen, akkor joga van hozzáférni ezekhez a személyes adatokhoz. A hozzáférési jogának részeként kérheti tőlünk az általunk kezelt személyes adatok másolatát, és mi az első példányt ingyenesen, a további példányokat pedig díj ellenében biztosítjuk Önnek.
A helyesbítéshez való jog: Tévedni emberi dolog. Ha azt tapasztalja, hogy az általunk kezelt személyes adatai pontatlanok vagy hiányosak, joga van ahhoz, hogy azokat indokolatlan késedelem nélkül kijavíttassa vagy kiegészíttesse.
Törléshez való jog: Bizonyos esetekben joga van ahhoz, hogy személyes adatait törölni lehessen. Az Ön személyes adatait indokolatlan késedelem nélkül töröljük, ha az alábbi okok valamelyike fennáll: Már nincs szükségünk az Ön személyes adataira azokhoz a célokhoz, amelyekhez azokat kezeltük; Ön visszavonja a személyes adatai kezeléséhez adott hozzájárulását, amelyekhez az Ön hozzájárulása szükséges, és nincs más okunk arra, hogy ezeket az adatokat továbbra is kezeljük; Ön él a tiltakozáshoz való jogával azon személyes adatok feldolgozása ellen, amelyeket jogos érdekeink alapján kezelünk, és megállapítjuk, hogy már nem áll fenn olyan jogos érdekünk, amely indokolná az ilyen feldolgozást, vagy Ön úgy véli, hogy a személyes adatok általunk történő feldolgozása már nem áll összhangban az általánosan alkalmazandó joggal. Ez a jog nem érvényes, ha az Ön személyes adatainak feldolgozása továbbra is szükséges jogi kötelezettségünk teljesítéséhez vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez.
Korlátozott adatkezeléshez való jog: bizonyos esetekben a törléshez való jog mellett élhet a személyes adatok kezelésének korlátozásához való jogával is. Ez a jog bizonyos esetekben lehetővé teszi, hogy kérje személyes adatainak megjelölését, és azt, hogy azok ne képezzék további feldolgozási műveletek tárgyát. Ebben az esetben azonban nem örökre (mint a törléshez való jog esetében), hanem korlátozott ideig. Korlátoznunk kell a személyes adatok feldolgozását, ha: Ön tagadja a személyes adatok pontosságát, mielőtt megállapodnánk abban, hogy mely adatok helyesek; az Ön személyes adatait megfelelő jogalap nélkül kezeljük (pl. a feldolgozáshoz szükséges mértéket meghaladóan), de Ön csak az adatok törlése előtt szeretné korlátozni azokat (pl. ha Ön arra számít, hogy a jövőben egyébként is megadja nekünk ezeket az adatokat); az Ön személyes adataira már nincs szükségünk a feldolgozás megadott céljaihoz, de Önnek szüksége van rájuk jogi követeléseinek megállapításához, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy Ön tiltakozik a feldolgozás ellen. Amíg vizsgálódunk, ha az Ön tiltakozása indokolt, kötelesek vagyunk korlátozni az Ön személyes adatainak feldolgozását.
A feldolgozás elleni tiltakozáshoz való jog: Ön jogosult tiltakozni személyes adatainak feldolgozása ellen jogos érdekünk alapján. Ha marketingtevékenységről van szó, azonnal leállítjuk az Ön személyes adatainak feldolgozását; más esetekben akkor, ha nincs kényszerítő erejű jogos indokunk a feldolgozás folytatására.
Panasztételhez való jog: az Ön jogainak a fentiekben meghatározott módon történő gyakorlása nem érinti az illetékes felügyeleti hatóságnál történő panasztételhez való jogát. Különösen akkor élhet ezzel a jogával, ha úgy véli, hogy személyes adatait jogellenesen vagy az általánosan alkalmazandó jogszabályok megsértésével kezeljük. A személyes adatainak általunk történő kezelése ellen panasszal élhet a Személyes Adatvédelmi Hivatalnál, amelynek székhelye: Hraničná 12, 820 07, Bratislava 27. A személyes adatainak kezelésével kapcsolatos minden ügyben, legyen szó kérdésről, joggyakorlásról, panasz benyújtásáról vagy bármi másról, ügyfélszolgálatunkhoz fordulhat, e- mail: info@xzone.hu. Xzone SK s. r. o., Záhradnícka 36, 82108 Bratislava. Kérését indokolatlan késedelem nélkül, de legfeljebb egy hónapon belül feldolgozzuk. Kivételes esetekben, különösen a kérelem összetettsége miatt, jogosultak vagyunk ezt az időszakot további két hónappal meghosszabbítani. Természetesen tájékoztatni fogjuk Önt minden ilyen meghosszabbításról és annak okairól.